In reply to post ID 8982
Jeg havde tænkt mig at understøtte dækket med et brædt, der samtidig skulle svare til forsænkningen bagtil. Men min mentor, Niels Ginge, siger det ikke er nødvendigt. Han har haft ret hidtil, så jeg retter mig nok efter hans råd. Også i dette stykke.
Bagdækket forsænker jeg ca to cm. med en liste. Den bliver samtidig forstærkning. Men sig det ikke til Niels
Har været i kælderen og snedkerere tidligere i aften. Mangler to lister i hver side nu. De skal gå forbi cockpitet og vrides og bukkes, så de danner en blød overgang mellem for- og bagdæk. Så bliver der en smule udskæring så cockpitet kan komme i.
Glæder mig til weekenden. Bagdækkes skal bygges færdigt. Så skal der høvles og slibes.
Herlig udfordring for en, der sidder bag et skrivebord normalt.
V.h.
Jørgen Møholt
Bagdækket forsænker jeg ca to cm. med en liste. Den bliver samtidig forstærkning. Men sig det ikke til Niels
Har været i kælderen og snedkerere tidligere i aften. Mangler to lister i hver side nu. De skal gå forbi cockpitet og vrides og bukkes, så de danner en blød overgang mellem for- og bagdæk. Så bliver der en smule udskæring så cockpitet kan komme i.
Glæder mig til weekenden. Bagdækkes skal bygges færdigt. Så skal der høvles og slibes.
Herlig udfordring for en, der sidder bag et skrivebord normalt.
V.h.
Jørgen Møholt
Jørgen Møholt
Show profile
Link to this post