Subject: DM i Havkajak Teknik og Rul - evaluering?
Som tilføjet på forsiden, så er der nu en omtale af arrangementet på DKF's månedmagasin for september, side 6.
Jeg ved at Peter Unold har evalueret med deltagerne ved selve træffet, men det undrede mig hvorfor der ikke var flere tilmeldte både til til DM i Havkajak Teknik og Rul.
Hvad skal der til for at der kommer flere til DM i Teknik? 8 deltog
Hvad skal der til for at der er flere der deltager i DM i rul. 8 deltog. Her var der faktisk en del erfarne rullefolk som tilskuere, som vel burde have meldt sig??
Hvad skal der til for at flere melder sig?
Vi drøftede ved det efterfølgende bestyrelsesmøde, at vi ved træffene bør lægge bane ud som standard aktivitet. Vil det være inciterende?
Hvordan får vi rulleeksperterne frem af busken og ud og rulle?
Skal vi have rullekonkurrencer med på træffene?
Iøvrigt var jeg kommet til at annoncere at DM ville foregå inde i havnen, hvor man bedre kunne stå og kigge på - eller gå med rundt - som man gjorde sidste år på Amager Strandpark.
Det var virkeligt svært at se teknik inde fra stranden - bedre var det med rul, hvor man kunne sidde tæt på.
Iøvrigt savner vi en samlet deltager og pointliste.
Jeg ved at Peter Unold har evalueret med deltagerne ved selve træffet, men det undrede mig hvorfor der ikke var flere tilmeldte både til til DM i Havkajak Teknik og Rul.
Hvad skal der til for at der kommer flere til DM i Teknik? 8 deltog
Hvad skal der til for at der er flere der deltager i DM i rul. 8 deltog. Her var der faktisk en del erfarne rullefolk som tilskuere, som vel burde have meldt sig??
Hvad skal der til for at flere melder sig?
Vi drøftede ved det efterfølgende bestyrelsesmøde, at vi ved træffene bør lægge bane ud som standard aktivitet. Vil det være inciterende?
Hvordan får vi rulleeksperterne frem af busken og ud og rulle?
Skal vi have rullekonkurrencer med på træffene?
Iøvrigt var jeg kommet til at annoncere at DM ville foregå inde i havnen, hvor man bedre kunne stå og kigge på - eller gå med rundt - som man gjorde sidste år på Amager Strandpark.
Det var virkeligt svært at se teknik inde fra stranden - bedre var det med rul, hvor man kunne sidde tæt på.
Iøvrigt savner vi en samlet deltager og pointliste.
Steffen Juul - www.Seakayaker.dk
Steffen Juul
Show profile
Link to this post
Og have sat mig ind i reglerne.