Subject: Danmark rundt 2010
Jeg er lidt nysgerrig. Der er forholdsvis mange der melder ud, at i år skal det være. I år ror de Danmark rundt. Min nysgerrighed går på hvor mange drejer det sig egentlig om. Hvem har tænkt sig at tage turen rundt i 2010?
Jeg vil godt lægge for med mig selv. Jeg har lagt planer de sidste måneder, og hvis eller tingene flasker sig, starter jeg i uge 27 og skal være tilbage med udgangen af uge 31. Jeg er derfor ekstremt afhængig af at vejret arter sig, og der er ikke er for mange overligger dage.
Hvad med jer andre? Hvad er jeres planer? Hvad tænker I om turen, sikkerheden, maden, navigation, telt, mad osv. Det kunne være spændende at høre lidt om.
Måske kunne jeg endda finde en makker til turen?
Fortæl, fortæl
Søren
Jeg vil godt lægge for med mig selv. Jeg har lagt planer de sidste måneder, og hvis eller tingene flasker sig, starter jeg i uge 27 og skal være tilbage med udgangen af uge 31. Jeg er derfor ekstremt afhængig af at vejret arter sig, og der er ikke er for mange overligger dage.
Hvad med jer andre? Hvad er jeres planer? Hvad tænker I om turen, sikkerheden, maden, navigation, telt, mad osv. Det kunne være spændende at høre lidt om.
Måske kunne jeg endda finde en makker til turen?
Fortæl, fortæl
Søren
Søren Østerbye
Show profile
Link to this post