Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Selvbyggere RSS
Min første SOF

Announcement

2009-02-12, 01:45 by Steffen Juul (only to guests)
Subject: Ved registrering af Brugernavn!
Når du registrerer dig på Forum første gang, skal du opgive et brugernavn og et password.
Anvend dit navn som brugernavn, dvs. fornavn OG efternavn, så vi kan genkende dig på træffene, og så vi undgår spam mv.
Ellers bliver du ikke valideret af Webmaster, og du bliver slettet.
HVIS du som nyt medlem af Forum har registreret dig forkert, så lav en ny registrering og meddel mig, at den gamle kan slettes.
Gamle medlemmer kan give Admin besked pr. mail om nyt navn. Så retter jeg det, hvilket betyder at historikken bevares bagud.

Jens Viggo Moesmand, Admin
steffen krøyer #1
Member since Oct 2009 · 22 posts · Location: Glædeby 7741 Frøstrup
Group memberships: Members
Show profile · Link to this post
Subject: Min første SOF
Hvis nogen skulle være interesserede er jeg lige startet på en SOF til min 11-årige søn Jakob. Jeg har valgt et Tom Yost design, der hedder SeaBee og er 13 fod. Det er en hel sjov proces indtil nu, fordi der faktisk er mange af disciplinerne Jakob kan være med i, uden at det bliver pseudo.

Egentlig skulle jeg have startet på en stripbygget Petrel til den store på 15 år, men han skal selv tegne formene ind på computeren, og nu er han taget på efterskole og har fået andet i hovedet. Så tænkte jeg at det kunne være skægt at prøve et lidt hurtigere byggeprojekt i ventetiden...

Skulle nogen have lyst, kan byggeriet følges på http://glaedebysof1.wordpress.com/

Steffen
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 1.6.4, © 2003-7 by Yves Goergen
Current time: 2012-02-04, 21:04:33 (UTC +01:00)