Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Efterlysninger RSS
Efterlysning Stjålet havkajak Bahiya rød/hvid
R&H Bahiya rød/hvid Serienr BAH0146 (aug 2004)

Announcement

2009-02-12, 00:45 by Steffen Juul
Subject: Ved registrering af Brugernavn!
Enhver kan registrere sig på Forum og dermed få adgang til at udtrykke sig og til at se billeder. Når du registrerer dig på Forum skal du angive et brugernavn og et password.
Anvend dit navn som brugernavn, dvs. fornavn OG efternavn, så alle kan se, hvem de taler med,
ellers bliver du ikke valideret af Webmaster.    Vi accepterer som eksempel:
  • Søren Hansen * Soren Hansen * SørenHansen * soren_hansen * soren/hansen * Søren.Hansen *
HVIS du som nyt medlem ikke er blevet valideret, så skriv til webmaster hvad dit gamle navn er, og hvad du gerne vil have rettet det til.

Pr 1. maj 2012 har vi spærret alle brugere, der ikke lever op til de nye kriterier, men kun mod at skrive indlæg.
Registrerede medlemmer der er blevet spærret kan pr. mail give webmaster@havkajakroerne.dk besked om nyt navn. Så rettes det, og det betyder, at alle gamle indlæg nu præsenteres med det nye navn.

/webmaster
Helle (Guest) #1
No profile available.
Link to this post
Subject: Efterlysning Stjålet havkajak Bahiya rød/hvid
Min havkajak er blevet stjålet. Det drejer sig om en Rød/Hvid R&H Bahiya.
Den har serienr BAH0146 (aug 2004). Længde: 534 cm, bredde: 52 cm, 3 skot og luger, vægt:  25 kg.
Hvis du ser den, så send meget gerne en mail til: helle@panduro.org
The author has attached one file to this post:
BAH0146.jpg 126.6 kBytes
You have no permission to open this file.
Rost #2
User title: Rost
Member since Jan 2006 · 32 posts · Location: køge
Show profile · Link to this post
Subject: efterlysning
 Jeg syntes det ville være en god ide at alle der læser  Helles indlæg skriver serienummeret op og når vi så alle er på vandet de næste par måneder lige tager et interessant kik på alle røde bahyiaer  langs de danske kyster! håber du finder den Helle, :wand: 
  Have no fear the Roster was here  :motz:
SURFE AWAY
Steffen Juul #3
User title: Steffen Juul
Member since Oct 2005 · 1213 posts · Location: Kolding
Group memberships: Members
Subject: Go¨idé med billede???
Jeg tror det vil være en god idé at Helle lagde et billede af kajkken ind på tråden, så man kan se hvordan den ser ud.
Hvis jeg skulle gætte - så er der vel kun mellem 10 og 20 Bahai's i DK.
Omvendt tror jeg at kajakker stjålet i DK bliver sendt til Sverige eller Norge - måske Tyskland?

Jeg kigger efter dem i Sverige her i sommer.
Håber du finder den -  eller du har en god forsikring!

Steffen
Steffen Juul - www.Seakayaker.dk
per #4
User title: Per Grim
Member since Oct 2005 · 138 posts · Location: Roskilde
Hey Steffen, hvad er der galt med det billede, som Helle har lagt ind????:gun:

Prøv at se det vedhæftede billede - BAH0146.jpg. :finger:
mvh Per
Steffen Juul #5
User title: Steffen Juul
Member since Oct 2005 · 1213 posts · Location: Kolding
Group memberships: Members
Quote by per:
....
Hey Steffen, hvad er der galt med det billede, som Helle har lagt ind????:gun:
....

Spidsen manglede..... :-D

Beklager jeg ikke så linket (-det undrer mig at det ikke ligger som billede i selve teksten??)
Jeg skal have pudset mine solbriller :cool:
I øvrigt en rigtig flot kajak - jeg så en kulfiber i butikken på Skovshoved Havn - jeg gætter på at det var Leonardo som købte den.

Steffen
Steffen Juul - www.Seakayaker.dk
thomas bw #6
Member since Sep 2005 · 59 posts · Location: Munksøgård, Trekroner / Roskilde. amfibius.dk
Subject: stjålet kajak
Hej Helle !
Jeg synes du skulle sende din efterlysning til relevante kajak-hjemmesider i Norge, Sverige, Tyskland, etc. !
(jeg har ikke adresserne på lager lige nu, men måske nogen af jer derude kan hjælpe ....)
- Måske lægge den som annonce på DBA.dk+ BLOCKET.se (svensk køb og salg på nettet)
Det er da værd at prøve !
VH
Thomas
Trekroner / Roskilde. amfibius.dk
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please enter the word from the image into the text field below. (Type the letters only, lower case is okay.)
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20110527-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Current time: 2012-05-17, 15:39:54 (UTC +01:00)