Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Havkajak Snak RSS
Billeder efterlyses

Announcement

2009-02-12, 00:45 by Steffen Juul
Subject: Ved registrering af Brugernavn!
Enhver kan registrere sig på Forum og dermed få adgang til at udtrykke sig og til at se billeder. Når du registrerer dig på Forum skal du angive et brugernavn og et password.
Anvend dit navn som brugernavn, dvs. fornavn OG efternavn, så alle kan se, hvem de taler med,
ellers bliver du ikke valideret af Webmaster.    Vi accepterer som eksempel:
  • Søren Hansen * Soren Hansen * SørenHansen * soren_hansen * soren/hansen * Søren.Hansen *
HVIS du som nyt medlem ikke er blevet valideret, så skriv til webmaster hvad dit gamle navn er, og hvad du gerne vil have rettet det til.

Pr 1. maj 2012 har vi spærret alle brugere, der ikke lever op til de nye kriterier, men kun mod at skrive indlæg.
Registrerede medlemmer der er blevet spærret kan pr. mail give webmaster@havkajakroerne.dk besked om nyt navn. Så rettes det, og det betyder, at alle gamle indlæg nu præsenteres med det nye navn.

/webmaster
Page:  previous  1  2 
jensviggo@moesmand.dk #16
Member since Mar 2007 · 53 posts
Group memberships: Members
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 19229
Det behøver ikke at være kompliceret. Læg blot striben ind på YouTube og efterlad et link på Forum.

Vi kan senere se på andre muligheder, hvis der er interesse for en højere kvalitet, men "quick and dirty" er slet ikke så ringe. Så får man da gjort det.
Danny Skaade #17
Member since Jun 2006 · 106 posts · Location: Hou 8300 Odder
Ja, jeg begynder nok ikke at sætte filmklip ind i bladet...  :-D

Danny
Kun en tåbe frygter ikke haven...
sørenbrink #18
Member since Aug 2011 · 213 posts · Location: Mols|Danmark
In reply to post ID 19212
Subject: Dropbox
Danny, det ville være super om du kunne lave en Dropbox som Esben foreslår.
Det vil gøre det hele meget lettere og vi undgår samtidig at serveren afviser hvad vi sender.
Kan du ikke oprette en?
BRINK

Nogen kan nøjes med en Valley.....
Vi andre sejler Greenland T :)

http://brinkhavkajak.blogspot.com/
Danny Skaade #19
Ja, det ville være fint med en dropbox, men jeg ingen anelse om hvordan man laver sådan en, og hvor den kan ligge.

Danny
sørenbrink #20
Member since Aug 2011 · 213 posts · Location: Mols|Danmark
Danny, du går bare ind på Dropbox.com og opretter dig.
Når vi så skal sende billeder til dig opretter du f.eks en mappe der hedder BRINK og inviterer mig (via email) til at dele mappen med dig.
Jeg kan så uploade mine billeder til mappen BRINK og kun den, da jeg jo ikke er inviteret til at dele de andre mapper du opretter.
På den måde kan vi uploade billeder til "vores egen" mappe og du har (mappemæssigt) styr på hvor billederne kommer fra.
Når du så highlighter mappen BRINK i dropbox kan du sige "kopier denne mappe" og kopiere den til dit eget billedregister.
Herefter tømmer du mappen BRINK i dropbox, så der bliver mere plads ledig.
Du sletter naturligvis ikke mappen.
Giv mig et ring hvis jeg skal hjælpe dig med opsætningen (24955980)
BRINK

Nogen kan nøjes med en Valley.....
Vi andre sejler Greenland T :)

http://brinkhavkajak.blogspot.com/
Danny Skaade #21
Jeg har ikke arbejdet på den måde før, jeg skal nok lige se på det. Og jeg finder såmen nok ud af det, jeg er da vant til at udveksle filer via FTP server.
Danny
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please enter the word from the image into the text field below. (Type the letters only, lower case is okay.)
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Page:  previous  1  2 
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20110527-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Current time: 2012-05-17, 15:47:36 (UTC +01:00)