Member since Jan 2012 ·
45 posts · Location: Haarlev
Group memberships: Administrators, Members
Hej Lars,
lige nu prøver jeg at finde forklaringer og løsninger ved at teste. Jeg kan se, at UNB kan finde data fra en URL, der peger på en database, der ligger i en Wordpress mySQL database, der fysisk ligger på samme server, som kører UNBs forum og mySQL database.
Når du så prøver det samme på en anden måde, men med et negativt resultat, prøver jeg at finde en konklusion. Een mulighed kunne være et firewall problem hos vores udbyder eller et andet sted undervejs. En anden er svigt ved upload. Jeg leder efter løsninger, der fungerer stabilt for alle brugere.
Kan du sende mig din jpg-fil direkte som vedhæftet mail til webmaster@havkajakroerne.dk. Så sendes den videre til min egen, private postserver.
Jeg vil prøve at sætte den ind i en webserver, som jeg selv kører lokalt, og så se, hvordan jeg kan få adgang til en URL "ude i byen".
Alt sammen for at diagnosticere systematisk. Jeg sætter på ingen måde spørgsmåltegn ved andre brugeres erfaringer og oplevelser. 50 år med edb har for længst lært mig noget andet.
Lige nu prøver jeg blot at finde ud af, hvordan vores systemer fungerer, så jeg bagefter enten kan rådgive eller gøre noget ved problemet. På forhånd tak.
Jens Viggo
Jens Viggo Moesmand
Haarlev - Stevns