Subject: Vrag af 2 hvide kajakker ("Tiki NewLine" og "SÆLEN") v. Isefjorden syd for Nykøbing S
Hej,
Var på gåtur langs stranden lige syd for Anneberg (ved "spejderhytten") hvor der desværre lå vrag af 2 hvide glasfiberkajakker :
1) Forenden (ca. 2m) af en hvid kajak med navnet "SÆLEN" men uden producent.
2) Vraget af en hvid Tiki NewLine fra "Gudenaa Bådene i Tørring". Med "skrueluge" på fordækket og rorfittings (uden ror).
Blleder kan sendes pr. opfordring, da jeg ikke kan attache dem her (jeg advarer : det er stærke sager
). Måske nogen kan bruge resterne til forsikringen. Det ser ud som om de har været taget af stormen.
Jesper
Var på gåtur langs stranden lige syd for Anneberg (ved "spejderhytten") hvor der desværre lå vrag af 2 hvide glasfiberkajakker :
1) Forenden (ca. 2m) af en hvid kajak med navnet "SÆLEN" men uden producent.
2) Vraget af en hvid Tiki NewLine fra "Gudenaa Bådene i Tørring". Med "skrueluge" på fordækket og rorfittings (uden ror).
Blleder kan sendes pr. opfordring, da jeg ikke kan attache dem her (jeg advarer : det er stærke sager
). Måske nogen kan bruge resterne til forsikringen. Det ser ud som om de har været taget af stormen.Jesper
jesperb
Show profile
Link to this post